Egentligen är jag en hemsk människa

Egentligen är jag nog en rätt hemsk människa.

- Jag kan bli sur på snygga killar som har fula flickvänner.
Visst, det innebär ju att han förmodligen tycker personligheten är viktig eller att han har allmänt dålig smak. Men ändå.

- Jag kan bli irriterad på tjejer som är snygga.
Varför är inte jag sådär snygg för?


- Jag gnäller på hur andra ser ut.
Samtidigt är jag helt pissed off på att vi lever i ett så ytligt samhälle.

- Jag skrattar åt folk som inte kan hur man ska komponera en bild, alternativt redigera den.
Folk som lägger ut foton på sig själva på nätet och fotot är så tråkigt/roligt att man blir mörkrädd.
Klart de inte kan hjälpa det, men för mig är det ändå jätte underhållande.


- Jag försöker att alltid ha en neutral inställning till saker och ting.
Ändå kommer jag på mig själv med att efter första intrycket tycka att någon är borta.

- Jag äter inte upp min mat.
Och barn dör i Afrika.

- Att mitt comviq-kompis är slut förstör mitt sociala nätverk tills jag fyllt på det.
Och människor bor isolerade på grönland.

- Jag blir besviken när jag får ett G i betyg, rent utav förstörd.
Och andra sliter arslet av sig för sitt G och blir helt lyckliga över det.

-
Jag får flipp när min TV inte funkar, då jag har digital tv.
Och i mitt rum står en 42 tums platt tv.

- Jag blir arg på folk som slaktar djur och behandlar dem på ett avskyvärt vis.
Ändå äter jag min entrecôte med beanisås och har ingen aning om hur djuret mådde innan den hamnade på min tallrik.

- Jag mår bra av att se folk som är tjockare och fulare än mig.
Ja, hemska sanning. Det får mig att vara mer nöjd med mig själv.



Kommentarer
Postat av: tilda

2010-01-04 @ 23:05:07
URL: http://milltan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0