Filmen igår

http://www.k103.se/files/imagecache/display/files/users/harvey/blog/images/20091113/paranormal_activity.jpg
bildkälla.

Filmen jag såg i går var väldigt speciell. Paranormal Acitvity.

Den såg ut som en "hem produktion" och till en början hände inte ett skit.
Jag satt där och tänkte att "vad är det för en jävla B-film vi ser" men när händelserna sakta trappades upp och sedan bara blev värre och värre. När alla i biosalongen kände på sig att något skulle hända slutade alla äta sina popcorn, godis och läsk och det blev helt tyst och stilla. Haha.

Filmen handlar typ om en ung man och kvinna som hemsökts av en demon och mannen i förhållandet bestämmer sig för att börja filma händelserna och ta upp ljudsekvenser.

Slutet av filmen är öppet och har man svårt att sova kanske man ska undvika slutet av filmen. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0