Framtiden

Idag har även varit en dag i framtidens anda.
Jag har bokat in en ny handledarkurs med pappa, mailat en massa företag om ett eventuellt handelsbolag jag och en nära vän tänker starta fram över.

Jag har även fått en inbjudan till ett möte jag ska gå på nu på måndag som handlar om en utställning där jag eventuellt kommer ställa ut foton. Ska bli skit roligt.

Fick även ett mail om att de sökte utvalda bloggare i stockholmsområdet för att vara med i en marknadsundersökning för ersättning. Får se vad det är för något och jag svarade och frågade om jag måste närvara fysiskt eller om det kan tas per telefon. Haha.


Jag började dessutom tömma mitt rum nu i lördags så ska försöka tömma klart det så fort som möjligt så att vi kan måla och göra om snarast möjligt.

Jag skrev även upp mig på gästlistan till krogen nu på fredag då jag ska ut for the very first time, haha!

Sist men inte minst såg jag till att få en gratis biljett til
l Snabba cash från skolan nu i morse så ska gå och se den gratis på onsdag nästa vecka. (tror det var då i alla fall, får kolla upp det)




En ångest jag haft för framtiden börjar sakta men säkert avta. Jag känner mig stabil, jag har två fötter på jorden och har koll på läget. Ska hålla en idrottslektion så jag spikar mitt MVG i idrott och sen kan jag inte annat än säga att jag är jävligt nöjd med mig själv och min livssituation.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0