Hemma efter gårdagen

Då var man hemma igen.
Gårdagen spenderades först med Ange, i form av 1,5 timmes promenad.
Sen åkte jag med familii och käkade middag hos några vänner till familjen.
Efter det drog jag vidare och spenderade sedan resten av kvällen och natten i skönt sällskap av Johanna, Bulan, Sandra, Frida och Bea. Har inga foton att dela med mig av, då jag lämnade kameran hemma.

Ska försöka ladda in från mobilen när den har tillräckligt med batteri för det.

Jag mår prima faktiskt och vi fick som "läxa" att promenera idag av vår tränare.
Har dock bara hunnit med de 15-20 min det tog att gå från stationen och hem.
Men det är så fruktansvärt kallt ute och dessutom är klockan 16:30 och det är hur mörkt som helst..
... Ska jag ut och gå där helt själv och frysa häcken av mig? Haha.




Tack till alla för igår, och gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0