Kärlek

Tänkte även skänka en massa kärlek till dels systrarna Singh i mitt lag.

Idag när jag kom in i omklädningsrummet efter att ha varit på gymmet lös Beccy upp i världens leende
och ba "HEEEJ JEEEMPAA" (mitt smeknamn i princip överallt..) och räcker ut armarna och ger mig värsta kramen.
Även Sanny uttrycker sig liknande och jag känner enorm tacksamhet.
Snacka om att känna sig välkommen, åh, jag blir litesådär barnsligt rörd.


Och även till Elin Segelöv som också spelar i mitt lag.
Som idag ringde och kom och hämtade mig i flempan när bussarna och allt strulade till det.
Kvinnan körde från Västerhaninge och skulle egentligen plockat upp mig i Stuvsta, men körde hela vägen till flemingsberg (jätte omväg på typ 1 mil) och stod och väntade där tills jag kom med tåget. TACK Elin, verkligen!




Och slutligen all kärlek till Daniella och Emelin.
Deras mamma gått bort nu efter en längre tids sjukdom och lämnar kvar totalt 6 syskon utan en närvarande pappa.
Vet inte hur jag ska uttrycka mig riktigt. Ni är otroligt härliga människor båda två, jag känner tyvärr inte era syskon och inte heller eran mamma men kan inte säga annat än vila i frid.
Ni är starka båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0