Kul!



(notera att under kategorin idag, så är kl: 03:40 så det är antal besökare sen midnatt. Haha.)
Men kuuul. Vet inte om det faktiskt är så att det är så många som kikar in, det är ju helt gaalet i så fall.

Varför vill folk läsa om mitt liv liksom?
Haha.


Men nu blir det i alla fall sängen.
Planerar att åka till Huddinge och sola, shoppa och simma i morgon.
Får se om det hinns med då jag fan inte tänker gå upp innan 11 i alla fall.

När stänger simhallen på söndagar mån tro?


Langar ett foto från idag Igår också.

Kommentarer
Postat av: Holy Kirch

2010-01-05 @ 04:04:46
URL: http://holykirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0