Lätta ben

Lovisa hörde av sig igår och frågade om vi skulle ta en promenad idag. Absolut svarade jag och frågade när.
Jag har varit och tränat men kvinnan har fortfarande inte hört av sig. Knas.

Så nu ska jag hoppa i badet, sen ska jag städa lite om hon inte hört av sig tills dess.

Träning idag gick fan i mig ovanligt bra. Allt flöt på bra och visst gjorde jag några onödiga misstag, men hade ändå bra ork och språng i benen liksom. ÄLSKA lätta ben på träningar. Måste vara ett gott tecken.
Eller så är det ett dåligt tecken då senast jag kände såhär spelade jag en match sen var jag sjuk i en vecka. Haha.


Hursom. Puss påer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0