Min dag

Jag vaknade nu. Vid 14 idag igen. Wonderful!
Man skulle kunna tro att jag varit en björn i mitt förra liv..

Idag ska mitt lag på SSK-Timrå. Ska ta med min kamera och träna på att fota sport tror jag... då jag varken håller på SSK eller Timrå. Djurgården until I die.

Annars ska jag bara hoppa in en dusch, eventuellt åka till Huddinge och sola idag istället.
ELLER så åker jag in till stan och Topshop och investerar i ett par Nördglajjor.
Jag såg ett par coola där på Herravdelningen (med andra ord Topman) som jag tror jag tänker köpa.

Vet inte om jag hinner med något vid närmare eftertanke. Kanske bara blir att åka ned till centrum här och kika.
Den som lever får se.


Nåväl. Over and out.


Insåg efter att jag precis gick upp badet att jag inte kommer hinna med något idag. Tusan. :(

Kommentarer
Postat av: Elise

2010-01-04 @ 15:57:50
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Josephine

2010-01-04 @ 16:16:29
URL: http://aliveandhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0