Multimedia A

Sitter på en gaaalet skön lektion.
Lyssnar på akon i lurarna till datorn och pillar med min hemsida.
Helt underbart att ha lektion i sådant jag ägnar timmar till på fritiden. Love it!

Dock har jag som tidigare nämnt tröttnat lite på min hemsida. Men men..

Träning i kväll också. Våra tränare att utlovat "jobbiga" träningar hela veckan då våran enda match den här veckan blev flyttad. (Någon som vet varför?) Och för det ska vi få en överraskning efter träningen på lördag. Haha.



Såhär ser den ut just nu. Lite B och tråkig men jag jobbar på det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

2010-01-14 @ 16:22:11
URL: http://supersyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0