Mycket hockey

Idag har jag träning vid 15. Men jag vet inte, känner mig inte helt frisk alltså.
Och även om jag absolut tror att jag tar mig igenom träningen, så är jag lite rädd att det gör att jag blir väldigt sjuk i slutändan. (Dessutom är det ju farligt att träna om man är förkyld?)

Så ska åka och kolla på min älskade lillebrors hockeymatch istället.. Lite mer stillsamt liksom.

Känns för övrigt som att min blogg har bombaderats med hockey senaste dagarna, så kanske ska chilla ned lite på berättandet om det. (Då jag vet att många inte har just det intresset.)

Från och med nästa vecka kommer allt vara som vanligt i alla fall, så då har jag förmodligen mer att dela med mig av på händelsefronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0