Plastik-kirurg, MODS och shopping

Hemma efter en lång dag.
Inleddes med en början på en ny kurs, Rörlig bild B.
Vi pratade om återstående tid av gymnasiet, dem framtida praktiken som vi ska ha nästa termin och sedan såg vi en film om 60-talets MODS. Slapp dag och vi fick sluta tidigt också.

Föresten gick jag upp tidigare i morse och ringde vårdcentralen och husläkarna IGEN.
Fick en tid idag klockan 14 (förstå min förvåning) för att ha bort hudfliken men när jag kom dit tyckte
läkaren att jag skulle göra det hos en plastik-kirurg för att få ett så osynligt ärr som möjligt. Så jag fick en remiss till en plastik-kirurg och ska dit inom en månad förhoppningsvis. Känns lite knasigt att gå till en plastik-kirurg men..

En annan grej jag gjorde idag var att gå in på TumbaTattoo och fråga om piercing. Och tydligen hade deras piercare slutat. Faail, så måste göra det någon annanstans.

Åkte även in till vår kära huvudstad och investerade i 3 nya örhängen och 3 nya tröjor.
Noterbart är att jag letade efter nya UGG´s.
Men fann inga som passade som jag ville.


En av tröjorna jag köpte.. Osmickrande foton men så fort papi kommer hem med min kamera ska jag fixa bättre.

Hade eventuellt tänkt träna med brors lag idag men kände att jag behövde ta det chill, så nu ska jag göra det resten av kvällen. Pusspåer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-21 @ 20:15:21
Postat av: Tobbe

2010-01-21 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0