Drar ut i skärgården i morgon

http://www.vastmannaflyg.se/DSC_0036.jpg
bildkälla.

Uppdateringen i helgen lär minska en hel del, kanske helt och hållet.
Jag drar nämligen med min darling till deras sommarställe i Stockholms skärgård.
Kommer lägga upp foton när jag kommer hem någon gång på söndag och det ska tydligen bli toppen väder hela helgen så jag hoppas ni alla är ute och njuter av vädret istället för att läsa min blogg.

Kommer updatera i morgon också kanske, men nu är ni förvarnade.
Pusspåer fina människor som varje dag tittar in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0