Fått lite färg


Måste föresten säga att jag tycker jag fått lite färg den här helgen. ÄNTLIGEN.
Har ju jobbat dagtid i 4 veckor nu så har inte hunnit med solen riktigt.

Hursom så ska jag och Netts åka till Lida och sola och bada lite senare idag. Måste fortfarande få färg på mina blekfeta lår och min mage. Haha.

Skönt att äntligen ha sommarlov faktiskt, känns som att jag måste nyttja mina lediga dagar till max.

Kul att så många varit inne och läst trots fint väder och dålig updatering på sistone.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0