Förbredelser, jobb, träning och bad

Idag har jag förberett friggeboden i form av släpande av ved/ris från träd som vi fällde runt omkring.
Så nu är det ljust och öppet runt mitt blivande lilla hus, haha.

Sen så har jag jobbat, tagit ett dopp med lillebror som skjutsade mig på moppen.
Tro mig när jag säger att det var diskussion om vem som skulle köra den. Jag har haft moppekörkort i 3 år och han i 2 dagar.
Haha. Jag överlevde med vetskapen om att jag än så länge är en bättre förare.

Sen har jag tränat styrka och strechat igenom kroppen lite. S K Ö N T som fan.

Har även pratat ihop mig per telefon med Izaballe om vår "Muntliga presentation" av vårat arbete med jämställdhetsbandet som vi ska hålla i morgon. Vi tänker även ta en paus från våran "arbetskollege-relation" och ta ett bad som privatpersoner för första gången på en månad. Känner att arbetet tärt lite på våran annars nära kompis relation, vilket är super tråkigt då hon är en väldigt viktig person för mig, även om det känns otroligt nyttigt att sköta något företagsamt tillsammans med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0