Dagens bikt

Länge sedan jag biktade mig här i bloggen.
Så det är väl kanske dags..

Jag tittar förundrat på bilder på folk som tagit studenten, haft skolavslutning, varit på födelsedagsfest eller bara rent allmänt fixat till sig. Många av dessa foton som finns på facebook har något gemensamt. Det är en person på bilden som har lockat håret.
Super fint, tycker jag.

..MEN..  Jag KAN inte locka håret.
Jag har en super fin plattång med olika nivåer och sådär som jag fick av min söta lillebror när jag fyllde 18 år och jag har försökt x antal gånger men får fan inte till dem där jääävla lockarna.

Så om någon kan ha en kortare privatkurs för mig hur jag ska bära mig åt så kan jag bjuda på lunch eller fika. Haha.http://blogg.amelia.se/bt_cache/11/f/2010/06/photoshoot3.jpg
bild lånad från Marias blogg.

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

2010-06-18 @ 00:23:28
URL: http://posebaby.blogg.se/
Postat av: tilda

2010-06-18 @ 13:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0