Dagens träningspass

Var styrka. Jag har alltid gillat att köra styrka mer än konditionsträning, men på sistone har jag faktiskt ändrat mig tror jag. Förmodligen för att min kondis känns bättre än min fysiska styrka just nu, haha. Man föredrar ju alltid att göra det man känner sig bäst på liksom?
Men men. Skönt att ha det avklarat i alla fall.

Ska hoppa i en dusch, göra något till lunch och sen möta upp Netts som varit på jobbet och ev ta en promenad.
Det blåser som fan även om solen skiner just nu.

Jag saknar Kalle men jag vet inte om det bästa eller värsta vore om han hörde av sig.
Av erfarenhet så brukar jag börja sakna personen mer om man faktiskt hör av den. Men samtidigt så vill jag att han ringer. Gaah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0