Kort om dagen

Dagens träningspass bestod av styrka. Pure body. Skönt som fan och rätt roligt också.



Kalle ringde nyss och vi pratade i typ 10 min. Jag s  a  k  n  a  r honom.
2,5 dag kvar tills han kommer hem och är hemma i 4 dagar. Han kommer inte få spendera en sekund med någon annan än mig alltså, haha. Nej men ärligt, jävla idiot (♥) som åker utomlands sen en gång till.

Nu ska jag hoppa i ett välförtjänt bad och gå och lägga mig tidigt ikväll.
I morgon ska jag och Izabelle ha en presentation av våran företagsidé för en massa företag och övriga i entrepenörsgruppen. Sen ska vi ha föreläsning och annat matnyttigt. Och apropå mat ska vi luncha med alla företag, haha.

Kommer för övrigt jobba under Lida Country festival iår igen, för er som har planer på att åka dit och supa skallen av er. Ska bli kul faktiskt. Jag och Amanda ska jobba till 23 på lördagen iår igen och förra året var det kul som fan, vi var för övrigt ett team då med. Så Amanda, om du läser det här, jag ser fram emot att jobba med dig igen, haha.


Nåväl. Nu; badet people.

Kommentarer
Postat av: Amanda

2010-06-16 @ 06:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0