Livsmedelshygienkurs idag



Trött som faaan.
Fattar inte hur jag ska orka upp och vara på jobbet i fittja kl 07:30 på måndag. Gaaah. Kill me!
Nåväl. En dag kvar av kick off veckan när den här dagen är över.
Fredag kommer bli en bra dag. - Kalle kommer hem. Jag och Izabelle får vårat certifikat, startkapital och första spadtaget för min friggebod kommer tas.
Det känns som att jag har många bollar i luften just nu. Tycka vad man vill om det men jag gillar det skarpt.

Idag är en längre dag för min del också, pappa om du läser det här så kommer det bli tiiight att hinna till träningen.
Jag går en livsmedelshygienkurs från till 16.00.
Detta var bara nödvändigt för de personer som ska arbeta med mat i sommar, men jag tänkte att eftersom att det är gratis och jag kanske i framtiden vill ta jobb i en restaurang/fik eller liknande så är det ju alltid ett plus att ha gått en sådan kurs. Dessutom är det intressant för privat bruk också.

Näe, nu måste jag gå och börja fixa mig. Bussen går om en halvtimme.
Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Sara

2010-06-18 @ 23:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0