Mycket som händer just nu

Sitter ute i solen och jobbar lite på brännan samtidigt som jag skapar en grafisk layout för mitt och izabelles "företag".
Hade föreläsning av skatteverket idag, helt sjuukt vad mycket saker det är man ska tänka på.
Ska när jag får tid någon dag sätta mig och sammanställa alla anteckningar jag fört den här veckan och sätta ihop till något häfte eller så.

Övrigt på schemat idag är lite kring "företaget", löpträning och sen ska jag hem och bära material till friggeboden innan jag stupar i sängen.
Livsmedelshygienkursen idag lev inställd pga av vård av sjukt barn, så den ska ske i morgon vid 9.00 istället. Måste försöka komma i säng ännu tidigare känner jag.
De tär för övrigt bara 22 tim och 40 min tills Kalle kommer hem. GLÄDJE.

Ledsen för att updateringen på senaste tiden mest handlat om entreprenörsgrejen och mitt allmänt planerade liv, men det är mest det som hänt på sistone. Lovar att komma med mer intressanta inlägg framöver.

Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0