Nu; badet

Saknar Kalliiish.
Människan har lovat att han ska ringa i kväll från Grekland. Vågar därför inte lägga i från mig telefonen. Haha.
Ska alldeles strax hoppa i ett bad i af.


Dagens träningspass bestod av en match på 3x20min innebandy som Linn höll i.
Var skönt och roligt på samma gång. Svettades som faan så det såg typ ut som jag hade duschat när jag kom ut från hallen och hela laget vart typ röda i fejset av värmen. Snyggt.
Skönt i alla fall att slippa myggen och den ångestfyllda intervallträningen, haha.

I morgon är det tillbaks till kick off veckan.
Hoppas på en mer intensiv dag.


Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-06-14 @ 22:22:36
Postat av: Laura

2010-06-14 @ 22:23:36
URL: http://laurau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0