Solat och arbete

Då är det snart bara 2 dagar och 19 tim kvar tills Kalle kommer hem från Spanien. :D
Ska bli skönt som faan att ha han i närheten även om hans frånvaro har inneburit att jag hunnit massa annat trevligt.

I dag har jag solat, plockat undan lite från gårdagen, sovit och sen var jag och doppade fötterna vid ett bad några kilometer bort. Funderar på att hitta någon att gå och bada lite mer ordentlig med senare ikväll, eller träna.
Håller just nu på att laga oxfilé med pommes för 2a gången den här veckan, haha.

I morgon ska jag och Izabelle arbeta med vårat jämställdhetsband och sen ska jag mest förbereda mig mental för att gå till jobbet på måndag. Men faktiskt, så trivs jag oförskämt bra på mitt sommarjobb. Jag mår BRA av att vara där och även om lönen är kass så får jag ut så mycket annat av det här arbetet. Jätte nyttigt.


Kanske updaterar innan jag kryper ned för natten, annars ha en fortsatt trevlig och solig lördag.
Pusspåer.



Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-06-28 @ 00:32:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0