Tok-spontan dag igår

Igår blev helt klart en tok-spontan dag.
Jag var på vårdcentralen och åkte sedan in till city där jag gick och samlade inspiration i affärerna och stod och spanade in alla studentflak med studenter som badade i fontänen. Helt jävla sjukt. Så himla bra stämning och hela sergel kokade av musik, stämning, solsken och glada människor. Underbart!
Längtar som fan tills när jag tar studenten om ett år.

Efter det mötte jag upp Kalle och vi åkte tillsammans hem till honom.
Hjälpte honom att packa lite, myste och följde sedan honom till Arlanda vid 4 i morse. Fick sen skjuts hem av hans farfar och så sov jag rätt länge idag kan jag ju säga. Är fortfarande helt seg. Så nu är han i Grekland i en vecka. Kul. Verkligen. Inte.

Netan och jag pratade om att ses idag men vi verkar rätt sega båda två så får se hur det blir med den saken.
Kanske bara tar en promenad.


Hursom. Take care folket.

Foto jag tog häromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0