Lyxmiddag och nu träning i Åkeshov

Idag blev det en lyxig middag i form av.. ravioli. Haha. Orkade allvarligt inte laga mat.
Dagen har varit.. annorlunda emot vad jag förväntat mig.
Flera av de som var där kändes inte så seriösa som jag och Izabelle. Men det skiter jag fullständigt i.
Vi har tagit i hand på att vi ska driva igenom det här proffesionellt och göra allting ordentligt.
Ingen av oss gillar dessutom att göra saker halvdant.

Kalle kommer hem om typ 4 dagar så det känns också skönt. Ska äta upp han när han kommer hem.


Träning ikväll i Åkeshov. Vart sjutton ligger det liksom? Varför har jag aldrig varit där förut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0