Igår var trevligt

Igår var super trevligt med Nettan och Sandra.
Vi åt middag hemma hos mig, pratade om allt och inget, drack gott och njöt av solen som höll sig framme riktigt länge.
Sen drog vi oss in mot city där vi satte oss på samma utservering som jag var på när jag träffade Kallish första gången.
Vi satt där en bra stund och avrundade natten med en promenad runt omkring i stockholm.

Enda minuset var resan hem sen.
Det luktade spya på bussen, några tjejer och killar började bråka längst bak i bussen så det blev slagsmål och sen stod en random brud och skrek massa rasistiska saker. Idioter.
Dessutom tog det 2 timmar att komma hem. BLÄ.


Få foton togs, men haha, ni överlever.

Mitt mästerverk till krans på ytterdörren, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0