Ska ut på djurgården med klassen

Ser ut att kuna bli fint väder. Ska möta upp klassen vi slussen om två timmar typ.
Vi ska ut på djurgården och ha heldag med vår mentorslärare, haha.
Älskar det faktum att våran klass typ ska spela brännboll när en av de andra mediaklasserna får åkband och inträde betalt på grönan av skolan. Haha. Rättvisa någon?

Känner att det var ett tag sedan jag langade något direkt vettigt och nyttigt inlägg. Ledsen över det, men tiden har inte funnits riktigt. Kommer, promise.


Funderar på vad jag ska göra till frukost..

foto från förra gången jag var ute på djurgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0