Vårat band kommer säljas i bokhandeln i Tumba!

OMG!
Jag och Izabelle var precis på ett väldigt kort möte på bokhandeln i Tumba.
DEM KOMMER ATT SÄLJA VÅRA BAND! :D


Ville bara hoppa och studsa och dansa runt av glädje men vi höll oss tills vi kom utanför butiken, haha.
Så jävla skön känsla. Det känns som ett steg i rätt rikning. Shit.
Vi firade med varsin glass i den stekande solen.




Så inom en snar framtid mina vänner, så kommer det att gå att köpa våra band i butik.
Hur otroligt bra känns inte det på en skala?
Något som började som en skoluppgift har idag expanderat och det känns ofattbart.
ALLT går att genomföra, bara man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0