Dagens skratt


Fick mig dagens garv när jag kom hem efter att ha varit i Södertälje med Frida efter skolan och upptäcker att det står en ny schampoo-flaska på badkaret. Ett schampoo jag själv använde i somras.
Då det var lite "finare" än det mamma brukar köpa på Ica typ Gliss, Nivea etc undrade jag vad fan det gjorde där. Då det oftast är jag som står för de dyrare schampoo inköpen i vår familj, haha. Tyvärr.

Sedan upptäckte jag en ful etikett på schampoot, signerat av min pappa. MIN PAPPA?! Vad fan?

HAHAHAHAHA!


Tack pappa för dagens garv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0