F12:a


Guess what?
Har spenderat n hel dag i skolan med endast maskara och lite läppstift (som dock försvunnit nu).
Är galet nöjd med att ha klarat det, hur sjukt det än låter. Tycker att jag ser ut att vara sjukt liten bara. F12:a typ. Haha. Och haha, jag bloggar i KÖKET for once.

Ska skicka in fotona till utställningen, laga carbonara och sedan drar jag iväg på träning ikväll.
Ska fixa min bloggdesign soon as possible samt langa ett somrigt inlägg för att skapa lite vårsträmning.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0