Hockey all day long

Hej. Ledsen för dålig update idag. Hockey all day long.
http://lh5.ggpht.com/_WQf7neTOLVI/S5EipC6_7TI/AAAAAAAABMA/tzRqx2AEq-I/s720/DSC_4903.jpg
Efter ena målet. HAHAHAHA!

Vi hade en match på morgonen som vi enligt min åsikt spelade ap dåligt, men ändå vann med 4-2.
Den andra och sista matchen vi hade för idag spelade vi helt okej, mot Linköping. 2-2
Var seg som fan i benen i morse men kändes bättre andra matchen. Fick göra 3 mål idag i alla fall.
Ett slagskott strax innan blå linjen som kommer vara min mittpunkt i självförtroendet ett tag fram över, haha. Puss på pappa som fotograferat hela matchen och skickar ett sms i samma sekund som målet görs, så han missar det.

Match mot Nor IK och Hisingen, två lag man aldrig har hört talas om liksom. Haha?
Men men.. Ska tagga som fan och så har vi fått som uppgift att ösa in mål.


Kul som fan att nästan 50 pers läst min blogg trots att jag inte uppdaterat.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

2010-03-06 @ 09:34:02
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0