Inköp


Ett par simpla jeansleggings. Dock mina första (!) så värt att nämnas, haha.
Notera även mina fat ass benmuskler. HAHA. Hej hej, hockeytjej.

Enkel men somrigt tee som dessutom var jävligt skön.

Vanlig baströja? Svart sådan.

Jävligt osmickrande bild på tröjan, mig och klockan. Tjoho.



Noterbart är att alla foton är tagna när jag kom hem runt 22 och att jag inte sminkat mig sedan 7:00 i morse. Detsamma gäller håret, haha. Tänkte även att om jag alltid visar fixade foton på mig så kommer ni dö den dagen ni ser mig osminkad, såhär har ni foton på en sliten Jennifer en vanlig måndag. Puss på min mysiga utväxt som kan njuta av sitt liv då den ska vila i frid så fort jag får studebidraget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0