Inre konflikter

I morgon är en märklig dag.
Jag kan välja själv om jag vill börjar 11, 13 eller 14.
Om jag börjar 11 får jag lyssna på en person från LO som ska förklara det här med fack och sådant.
Något som faktiskt verkar intressant, ELLER... så kan jag sova tills jag vaknar av mig själv och gå till skolan sedan?
Har en mental konflikt om vad som känns mest vettigt.

Kvällen ska sedan spenderas vid Enebybergs IP i form av träning med Stockholms distrikslag F18.
Ska bli kul, är lite nervös för en gång skull och håller alla tummar jag äger och har för att vi inte ska springa innan ispasset då mina knän strejkat stenhårt senaste dagarna. Känns lite lamt och komma dit och gnälla över att "jag kan inte springa pga av mina knän" det ger en bild av att jag är lat och omotiverad, men har verkligen as ont så.. Inre konfliktstämpel på det också.


Inrekonflikt.com?     - Helt med i matchen.

Kommentarer
Postat av: Facewash

2010-03-26 @ 01:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0