Ledsen för dålig update

Ledsen för dålig update idag.
Var i skolan (helt i nödan, hade ingen första lektion så satt i 2 timmar och inte gjort ett skit).
Sen träffade jag Wiktor en kortis och tog en promenad. Sen skulle han hem och löpträna, haha. Människan ska till USA och spela hockey i höst och håller på att träna tills dess.. hm.. Jag vill också!
Efter det åkte jag till Södertälje och shoppade lite och letade efter en jacka. Passade även på att nyttja ett presentkort jag fick av papi för ett tag sen. Goodie goodie.
Efter det åkte jag direkt till ishuset i Tumba och såg lillebrors träningsmatch mot Nynäshamn.

Ska lägga in foton från det jag köpte inom en snar framtid.
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0