Lycka till Madeleine Siggelin Alstermark

Lite ironiskt, jag skrev igår att det var roligt att ha med Madde i distrikslaget.
Natten till idag fick jag ett sms av henne om att de hade ringt från juniorlandslaget i Chicago och att en spelare blivit skadad, så nu i morse flög hon till USA liksom. Haha.

Hur sjukt är inte det på en skala?
http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs037.snc3/12441_209488682460_542082460_3561376_5183311_n.jpg
bildkälla.
Kul som fan i alla fall, jätte glad för hennes skull och önskar henne, Linnea, Tami, Annika, Sofia och alla de andra juniorlandslagstjejerna stort lycka till!

Hoppas även på att min Johanna blir frisk tills distriksturneringen på lördag.



Nu måste jag gå och packa mina grejer och fixa min middag, som ännu en gång blir sallad. Tjoho. Kaninmat, som min lillebror kallar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0