Melodifestivalen och ilandsproblem

Lite roligt. Jag och en annan skrev ned våra "favoriter" i Melodifestivalen.
Jag hade tre favoriter; Erik, Anna och Salem al fakir.

Känns som att resten av den svenska befolkningen hade samma tre favoriter då de tre hamnade i toppen. Haha.
Nettan och jag har för övrigt haft en jätte trevlig kväll med några glas, min andra pizza för dagen (haha, euw.) och dreglande över Erik Saade och hans framträdande. Ahmen mums!

Alexander Ryback var ju inte så dum han heller, haha.
Sagt det förut, säger det igen. Norrmän är snygga.
http://www.alexanderrybak.org.uk/res/img/alexander_rybak_fairytale_lyrics.jpg
bildkälla.


Sen måste jag bara påpeka höjden av ironi.
Jag har två mobiltelefoner, en med telia-abbonemang och en med comviq kontantkort. Comviqtelefonen har alla nummer till alla och teliatelefonen har bara till de som har telia.
Häromdagen hade min teliatelfons batteri tagit slut, och comviqtelefonen hade inga pengar.
Idag hade comviqtelefonen dött men nummret jag behövde ringa fanns inte på teliatelefonen.
Åhh.. ilandsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0