Min dag

Failad dag. Tur att jag aldrig behöver uppleva den igen, haha!
Nya tag och i morgon ska jag vara pepp som fan.


Träningen med distriket gick sådär, inte bra, verkligen inte bra. Otroligt missnöjd, blä.
Jag hatar när jag inte presterar som jag vill. Deprimerande som fan. Gaaah.
Trevliga människor där i alla fall, alltid något. Skönt som fan att Madeleine Siggelin var där också, lovely! (Grattis till SM-guldet tjejen, föresten!)


Har tryckt i mig en massa ostmackor och ska strax gå och duscha... Som vanligt.
Vad är grejen med att jag alltid duschar så sent?

Är så jäääävla opepp på skolan i morgon att jag tror jag lägger mig ned på marken och dör på momangen. Har inte gjort klart religions skiten, inte gjort klart religions kompleteringsskiten och inte heller gjort klart lagar och regler skiten. Hur sjutton kan jag ha så bra betyg som jag har egentligen?
Skärpning till mig själv och jag tror fan jag ska ta med mig datorn och jobba på lunchrasten som en liten tönt i morgon.



Ska även försöka leverera lite mer good stuffs här i bloggen då jag måste uppfattas som en riktigt gnällkärring i dessa dagar. Haha.

Distriksträning i morgon med, men sen ska ni få mer att läsa. Jag lovar.
Måste skicka in foton:a till utställningen i morgon också. S t r e s s.
Lämnar er med ett foto jag eventuellt kommer ha med under utställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0