Min volvo

Idag fick jag hem min volvo. Haha.
http://www.volvo-club.cz/graphics/owners/full/207_148_volvo940black006.jpg
Bildkälla.
Den ser ut som på bilden NÄSTAN, med undantag av fulare fäljar, haha.


Mami och jag var ut med ficklampan nyss för att spana in insida av den.
Kände att de som passerade kanske uppfattade oss som inbrottstjuvar, haha.
Flera bekvämligheter som finns i pappas bil saknas. Ratten åker inte fram när man stoppar i nyckeln, backspeglarna går inte att fälla in, och när man vinklar dem så vinklas dem för hand, stereon som finns kan man endast ha kasettband i och hela bilen luktar typ stall, då den stått ute på landet förut. Haha.
Bilen är dessutom ett år äldre än vad jag själv är.

Men måste säga att förutom hästlukten så gillar jag den, måste städas lite men sen ska jag behandla den som min egen bebis och hålla rent som fan. Känner att "inredningen" var lite halvdan också och pappa har sagt att vi ska "pimpa" den, så är det någon som vet vart man kan få en text målad eller liknande?
En annan grej, är det typ inte obligatorisk med en sådan där ful luktgran i kantiga volvobilar?

Tack så jätte mycket i alla fall, mamma och pappa!

Kommentarer
Postat av: Anonym :P

2010-04-01 @ 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0