Träning med dövlandslaget igen

Kom nyss hem efter att ha haft en 1,5 timmes ispass med dövlandslaget i dag igen. Haha.
Måste säga att det faktiskt är skit kul att träna med dem, även om jag är en bra bit under medellängden och åldern med för den delen. De har en jävligt bra speed också, även om de passar som rumpor ibland.

En annan kul grej var när jag gick upp på gymmet i hallen för att värma upp, och en av de yngre killarna i dövlandslaget knackar på, jag släpper in honom och vi cyklar utan någon typ av konversation. Haha.
Vaktmäsaren öppnar dörren efter några minuter, sticker in sitt huvud och säger att:
"bara så att ni vet så ska det komma in en kille från dövlandslaget hit och rehaba om en stund". Sen går han.
Den döva killen tittar med förvånad blick på mig och rycker på axlarna. Killen har ju givetvis inte hört ett ord av vad han sa, och han var ju redan där liksom. HAHAHAHAHAHAHA!


Nu ska jag hoppa i ett välförtjänat bad, göra peeling i ansiktet och sedan ska jag leta fram alla grejer tills i morgon då skolan drar till Romme. Ska bli kul som fan, var ett år sedan jag senast åkte bräda och har min egen. :)
Har bara en inre konflikt om vilka jag ska åka med, då det känns som att jag mer eller mindre lovat flera "grupper" av människor.. hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0