Trollhättan i morgon

I morgon drar jag till Trollhättan på Sportex cup med laget.
Vet inte om datorn åker med eller om den får semester här hemma. Hursom kommer inläggen bli färre kommande dagar, hoppas att ni kan leva med det och att inte alltför många läsare droppar iväg.

Håller tummarna för att jag är frisk som en nötkärna när jag vaknar i morgonbitti vid 9(GOSH! Jag sov till 14 idag liksom..) och så önskar jag er alla en fortsatt fin vecka, alternativt ett jävligt skönt sportlov.

Ska kämpa arslet av mig i södra Sverige och göra allt för att vinna den där turneringen.
Matcherna är bara 2x 15 min långa korta, lite ovant då vi brukar spela 3 x20 min men ser det bara som en fördel då vi ska orka köra hårdare och längre under matcherna.

Har inte varit på isen nu på en vecka pga av den nedrans sjukdomen men det ska nog gå bra. Ska tagga järnet i bilen i morgon med bästa Bulan, Bea och Frida och försöka langa en update när jag kommit fram.


Tack pappa för den smickrande bilden.

Slutligen:
- En hälsning till Matilda, din design är påväg, ska sätta in den så fort jag kommit hem och får tid.
- Izabelle, jag saknar dig. PAX för den första måndagen av ditt liv när du kommit hem från Mellanöstern.
- Tack mami för att du gjorde det jag själv tänkt att jag ska göra i 3 veckor, nämligen laga två par av mina leggings.
- En påminnelse till mig själv: KOM IHÅG ATT TA ÅKSJUKETABLETT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0