Upprörande klipp

Min kompis Jessica länkade ett fruktansvärt hemskt klipp på facebook som jag gick in och kollade.
Det visar en tysk man som sitter på sin fru och hugger sönder henne med en kniv.
Man ser folk omkring som sparkar till mannen då och då men ingen gör något mer fören kvinnan verkligen blöder rejält från hela överkroppen och hela hennes ansikte i täckt av blod.

1. Varför gör ingen något?!
2. Idioten som filmar, vad fan gör inte han (man hör rösten) något?!
3. Hur fan kan man ens göra så mot en annan människa? Allra helst mot sin egen fru?
4. Vad är det för skrämmande värld jag lever i?
5. Vad är det för jävla fel på folk som klarar av att göra så?

Jag varnar er verkligen för att se detta klipp.
Det innehåller mycket starka bilder, och det är därför jag länkar klippet istället för att lägga in det i min egen blogg.
För er som ändå vill se det, klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0