Jävligt nöjd


oredigerat foto, tjoho.
Lorentz & M.Sakarias - Lever Min Dröm


Jag är så jävla nöjd med min livssituation just nu.
Mitt liv har allt. Folk berättar att de uppskattar mig, jag får fina komplimanger, lovord och beröm nästan dagligen. Jag känner mig älskad. Jag omringar mig med sköna människor och maximerar min umgängeskrets med olika personligheter som alla har något att dela med sig av.

Hockeysäsongen börjar närma sig sitt slut och sisåhär 20 seriematcher senare (har varit sjuk två st tror jag) har jag gjort 13 mål och 6 assist. (den som passar målgöraren) Med det har jag gjort lite mer än dubbelt så många mål som någon annan i laget och har bara dragit på mig en enda utvisning under hela säsongen i serien. Jag har nästan ett poäng i snitt per match i damserien, divsion 1 östra och har idagsläget spelat hockey i 4,5 år.
I trollhättan vann jag poängligan också med hjälp av mina fantastiska lagkamrater som många gånger levererade drömlägen. Där gjorde jag i snitt två poäng per match och hade inte en enda utvisning. Är jag nöjd?
-Som fan att jag är.
Alla poäng i Serien beror många ggr på fint spel med min underbara Johanna (som för övrigt skaffat en blogg nyligen som går att läsa här) och även Elin Benn som hittat formen iår.
Jag är även uttagen till Stockholms distrikslag U18 och ska spela turnering med dem nu om några veckor.

Jag anstränger mig lagom i skolan och såhär långt in i tvåan har jag endast två st G:n i slutbetyg av 17 st genomförda/pågående kurser vi haft hittils. Resten av betygen är över.
Mitt mål är att ha så få G:n som möjligt när vi tar studenten.

Jag har ett fritidsintresse i form av fotografering och får den här våren chansen att till och med ställa ut foton på en riktigt galleria. Helt sjukt!

Jag har en familj som ställer upp på det mesta, som understödjer mig till att lyckas och jag når delmål efter delmål i mitt blott 18 åriga liv.



Jag är nöjd. Jag är lycklig. Och jag mår grymt jävla bra. Ett jätte tack till alla som bidrar till detta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0