Mycket på gång

Det känns som att det är mycket på gång nu..

Händer i mars/april:


- Möte med Express yourself.
- Utställning på Svea-galleriet.
- Bulans studentskiva. (betala henne för den..)
- Gammel farmors begravning.
- Vårrullen filmfestival där jag måste närvara.
- Lovisa blir 18 år och ska ha födelsedagsfest.
- Distriksträningar samt turnering i Åkerstyckebruk.
- Påsklov.
- Läkarbesök för min astma.
- Fotokurs med Nikon.
- Återbesök på downtown där jag piercade mig.


Gosh! Och nu har jag inte skrivit ned något som har med mina träningar eller skolgång att göra..
Allt detta ska dessutom ske under min så kallade "fritid".

Kommentarer
Postat av: madde

2010-03-19 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0