Nya saker och ett obegripligt mail

Idag när jag vaknade mådde jag ways better than yesterday. Fantastiskt skönt att vara på bättringsvägen.

Vädret var halvdant men jag bestämde mig för att jag skulle göra något vettigt av dagen i alla fall. Jag har ju hittils minst sagt slösat bort mitt sportlov på sjukdom. Ofrivlligt dock.


Så jag åkte i väg i lite mer än 2 timmar och spenderade some money. Underbart.

Fick med mig en hel del trevligt hem. Bland annat ett par svarta kängor jag skrev om i tidigare inlägg som jag velat ha i EVIGHETER.
Var en ful lapp på framsidan som jag "opererade" bort, haha. Men är otroligt nöjd!

Har fått ett mail på danska eller tyska som jag inte förstår heller. Har bett både en tysktalande vännina och en annan som kan danska om hjälp. Haha.

update: Bad en tysk om hjälp som sa att det inte var tyska. Det visade sig vara hollänska. Haha!
Google translate lyckas inte få det till begriplig svenska i alla fall.

Ska lägga upp ett inlägg med allt som införskaffades idag också.
Fuskpälsjackan och skorna på bilden till vänster är båda saker som fick följa med mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0