Konstateranden

Hemma efter ännu en distriksträning. Det känns att säsongen börjar närma sig sitt slut, kroppen säger ifrån.
Knäna mår bajs och jag är helt slut faktiskt. Hade träning igår och har träning i morgon, övermorgon och sedan "turnering" på lördag. Funderar på att skippa fredagsträningen och köra vilodag så jag presterar på lördag i stället.
Även om mina föraningar talar för att jag kommer få sitta en hel del..

Dagens konstateranden:
- Jag är fattig just nu.
- Jag måste ta igen allt i skolan.
- Jag måste hitta ett extra/sommarjobb.
- Jag måste måla om taket i mitt rum. (!!)
- Jag måste få tag i körkortsteori.


Oredigerat foto och lek med kameran, tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0