Min dag

http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs457.ash1/25139_1276738877033_1186814504_30674295_3130240_n.jpg
Foto lånat av: Frida Lindqvist

Stockholm vann både i F-15 och i F-18. Fick inte spela särskilt mycket, vilket känns tråkigt som fan då jag inte heller fick chansen att visa vad jag går för fören i sista matchen och sista perioden.. Gjorde i alla fall ett assist (som jag dock inte fick) och är nöjd med de minutrar jag gjorde på plan. Fick beröm av flera så försöker ta åt mig av det istället.
Känner i alla fall att jag är trött på tjejhockey nu, give me some fucking testosterone. Haha.

Nej men allvarligt, vill spela killhockey nu ett tag..
.. Ska träna arslet av mig i sommar och sedan får vi se vad som händer.

Har match i Västerås på torsdag med distrikslaget också, har dock en hel del tankar kring det.
Men men..





Haft en trevlig kväll hos Izabelle och kom nu hem till ett tomt, illaluktande (ska inom en snar framtid ta reda på om det beror på disken eller min svettiga hockeyback, haha!) hus och ska fixa mig i ordning och plocka ur och i en diskamaskin innan jag går och lägger mig tror jag.

Mamma och pappa, ni får gärna vara borta i några dagar till om ni känner för det. Min stressnivå mindskar med 200% nu när jag bor hemma själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0