Irriterad

Har så ont i huvudet att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Och är irriterad som bara den.

Är så jävla trött på alla människor som inte klarar av att sköta sitt.
Att de förväntar sig att jag hela tiden ska ta initativ och servera dem med svaren på frågorna som finns.
Jag ORKAR INTE. Fattar inte hur sjutton ni ska klara er senare i livet om ni aldrig kan ta tummen ur arslet och dra erat strå till stacken. Två ordspråk i en mening.
Skärpning!

Ni är för fan 18 år gamla och kan inte ens ta ansvar för erat eget liv. Skrämmande.
Som som barn. Tror att det funkar att skylla på annat och tindra med ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0