Hemma efter en lång skoldag


Hemma efter en skön dag i solsken och bowling på heron city med skolan. (Min individuella kurs.)

Ska lägga in ett fåtal foton från det senare.

Nu ska jag slå på hög musik, och säga tack och adjö till min fula utväxt. (Som lycklingtvis inte syns på bilden, haha)

Pappa ringde nyss och sa att han var påväg hem i min "nya" bil, aka likbilen. Ska bli spännande och se vad är för något jag ska övningsköra i nu framöver. Haha.

Tack väderguden för solskenet som förbättrade min dag till 200%.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0