Utställning och fika

Till och börja med:
Den 24 april blir det utställning på Svea-galleriet på Sveavägen i Stockholm för min del. Ska ställa ut foton och ska bli suuuuper kul. Har klurat på teman och tänker åka in till stan på onsdag efter skolan och fota tror jag. Tänker inte avslöja temat ännu.

Dagens i skolan var inte överdrivet intressant eller givande på något sätt. Vi har påbörjat ett nytt projekt om arbetslivet och bla bla.

Efter skolan drog jag och världens bästa Izabelle in till huvudstaden och tog en promenad och en fika i gallerian. Åt en oerhört god cookie och var skönt att få spendera tid med Izabelle igen. Hon har varit i Oman nu i över en vecka.
Det gick föresten förbi någon svensk skådspelerska som jag inte kommer ihåg vad hon heter nu. Haha.
Men men..


En fundering jag hade idag föresten. Är det bara jag som alltid får en slinga utanför mina knutar?


Kommentarer
Postat av: Sofia

2010-03-08 @ 21:17:14
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0