Vaknade 14:30

Vet inte om det är ett gott tecken att vakna HALV TRE när min bror kommer in och frågar om det inte är dags att gå upp?
Förmodligen inte då jag hostar mer än igår och känner mig lätt illamående..  Ush.
Det innebär att jag missar mitt möte idag angående utställning. Tusan.



Istället har jag inlett "dagen/morgonen/eftermiddagen" med 3 olika hostmediciner, 2 ipren och sitter nu och dricker någon antioxidant-brustabletts-dryck
. M Å S T E   V A R A   F R I S K   T I L L S   P Å   T O R S D A G!
Det sjuka är att klockan är 15 nu och jag inte ätit något på över 18 timmar, och ändå inte är särskilt hungrig. Hur går det till egentligen?






Hittade ännu en påhittig facebookgrupp föresten.

Kommentarer
Postat av: Malin H

2010-03-01 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0