Vila i frid


Alright Tonight- James Blunt


Vila i frid världens skönaste gammel farmor.
Känns lite konstigt att du bara kastade in handuken sådär.
Vet inte riktigt vad jag ska säga än att det känns tråkigt som fan och att jag uppriktigt sagt kommer att sakna dina roliga kommentarer på de annars oerhört tråkiga släktträffarna.

Tråkigt att jag inte hann med att ställa alla frågor jag fick upp i huvudet i somras när jag upptäckte ett foto på gammel farfar i ditt sovrum. Det var en sjuk upplevelse då jag kände igen så sjukt många av hans ansiktsdrag i mitt eget ansikte..

Rest in peace, Clary.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0