Dagens träningspass


Inleddes med kort uppvärmning, en del fotbollsspelande och avrundades sedan till ett styrkepass.
Körde stationsvis 10 stationer i par, där man spenderade 4 min effektiv tid på varje och 4 vilandes när den andre i paret körde. Jag och Linnea körde med andra ord varannan gång. Där jag tränade effektivt i 40 min.
Mina armar är heeeelt körda. Har svårt att lyfta handen med skeden till munnen nu när jag äter flingor, SÅ ILLA är det.
Haha. Med andra ord, sjukt välbehövlig träning.

Välkomnar för övrigt träningsvärken in tha ass sen igår och säger att jag bara inväntar den i armarna i morgon.
Mitt nya träningsmotto är skapat av Johanna; TÄNK BEACH 2010 JEMPA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0